What brand of sexy lingerie that American love?  Find answer from this article


Recently, the us investment bank Pipe Jaffary out for American teenagers consumption behavior study.The report in the American youth in the fashion, beauty, personal care, electronics, food, games and entertainment consumption data to carry on the statistics. 

Pipe Jaffary altogether investigated 120000 teenagers, teenagers surveyed average age is 16.3 years. Survey across the 44 states in the United States, has collected 32 million data. 

Highlights are as follows:

1. The teenagers are version. 

Teenagers above 23% of the money spent on eating.Followed by buying clothes, accounted for 20% of total consumption, deserve to act the role of consumption accounted for 10%, video games (8%), car consumption accounted for 8%, consumer electronic products accounted for 8%, buy shoes consumption accounted for 7%.The rest of the money respectively consumption on music, movies and other matters.Eat through three accounts for some 68% of the total consumption in teenagers, teenagers engel's coefficient is high. 

2. No matter which kind of family, youth from their favorite clothes brand is Nike, the second is the Forever 21. 

Forever 21, American Eagle, Polo Ralph Lauren, and Victoria 's Secret is youth favorite brand.For some small xiangsheng, their favorite shoe brands have a Converse, Vans, Sperry, Top - Sider, DSW, and Steve Madden. 

3. When shopping online, they are kind of lazy teenagers. 

Teenagers like to go to a comprehensive shopping website, such as the Amazon.With 36% of people will go directly to Amazon to buy things, they don't like to go shopping on single brand electric business platform.They will be a little bit to Nike face, with 8% of people are willing to go directly to the Nike online store to buy directly.To Forever 21 5% of those with online store to buy directly to Victoria 's Secret online shop is only 3%. 

4. The girls love new brands

At present, Aeropostale, Abercrombie & Fitch, Hollister left out.Interestingly, from the fall of 2013 to the spring of 2015, beautiful girls are always abandon Aeropostale and Abercrombie & Fitch, the two belong to what they said "never wore the kind of" brand. 

5. Of course, girls also has a new love. 

Lululemon, Nike, and Victoria 's Secret became a beautiful girl "to be bestowed favor on newly".From the autumn of 2013 to the autumn of 2014, Forever 21 has been held "favorite brand" is a beautiful girl.Lululemon is killed out of a dark horse in the spring of 2015, Forever 21 has been left out of the blocks, now in fourth place. 

6. Sportswear is more welcome than a cowboy. 

Nike, hypoallergenic, Lululemon and Adidas is now the most popular sports brand. 

7. The  favorite restaurant

Starbucks. 

8. The most like of social software they are using

Pinterest has been tepid, behind social software "unknown" and "human" without social software in the front of the one.Snapchat about burn after reading the data is not complete, in the spring of 2015, only 13% of people are using it.And Snapchat belong to social software sets a picture is not the same, from the spring of 2013 to 2013 was at the top spring data in statistical investigations.In the spring of 2015, 32% of people in the use of them, success beyond the Twitter.In product design, it seems, after the picture of the "light" social software Snapchat is not beyond them win the heart of youth.As for Facebook, its popularity can only use "all the way down" two words to describe. 

9. Which handbag teenagers like most? 

Michael Kors.Yes, Michael Kors success beyond the Coach

没有评论:

发表评论